sobota, 27 października 2012

Prolog

Pomieszczenie, w którym się znajdowałem było zupełnie ciemne, jedynie światło ulicznej lampy, które wpadało przez nie zasłonięte okno pokoju rzucało cień na moją szarą twarz. Wsunąłem głowę między kolana wbijając wzrok w jasno-drewniane panele.Wciąż siedziałem na ziemi dotykając plecami o ciemno-fioletową ścianę. Dopiero po chwili, gdy przez dłuższy czas nie odrywałem wzroku od podłogi uzmysłowiłem sobie, że znajduję się w swoim pokoju.
Przez twarde mury, o które byłem oparty wdzierał niesamowity chłód
przenikający zarówno przez moją skórę jak i kości, ale teraz to nie miało znaczenia.
W tym momencie zimno stało się swego rodzaju ukojeniem, pozwalało
pozbierać myśli,ochłonąć, wziąć kolejny płytki oddech.
Na krótki ułamek sekundy uniosłem wzrok napotykając przed sobą pogiętą śnieżnobiałą kartę, naznaczoną kilkoma kroplami słonych łez, które stanowiły pewnego rodzaju podpis.
Chwyciłem się za włosy pośpiesznie odwracając wzrok od kartki papieru.
Płakała… byłem pewien, że płakała pisząc ten list.
Gdzie była, kiedy szkicowała na każdą kolejną pożegnalną literę?
O czym tak naprawdę myślała?
Zawarła w nim wszystko, co miałem wiedzieć?
Czy po raz kolejny strach nie pozwolił jej pozbyć się tego straszliwego ciężaru, który nosiła w sercu?
Pociągnąłem się za włosy i bezwładnie oparłem plecy o twardą ścianę.
Ból… czuła go codziennie i nie potrafiła sobie z nim poradzić.
Setki myśli przeplatały się w mojej głowie tworząc chaotyczną całość,
z której nie byłem w stanie nic wyczytać.
Chciałem wiedzieć, dlaczego, to zrobiła.
Przecież nie była sama, miała mnie, zawsze, zawsze byłem tu dla niej.
Ze świstem wypuściłem powietrze z ust i po raz kolejny z walącym sercem spojrzałem w tamtą stronę.
Nawet z tej odległości widziałem ostatnie zdanie kończące jej list „Przez
 cały ten czas, byłeś moją nadzieją, która umarła we mnie, jako ostatnia, teraz żyję w Tobie.”
Podniosłem się gwałtownie i szybkim ruchem chwyciłem pierwsza
lepszą rzecz, która znalazła się w zasięgu mojej prawej ręki. Jak się
okazało była to nocna lampka, którą z impetem cisnąłem o ścianę jednocześnie wyrywając ją z kontaktu.
Niewinny przedmiot roztrzaskał się na drobne kawałeczki pozostawiając na filetowej farbie drobne blizny.
Dokładnie takie, które zdobiły jej nadgarstki.
Jakiś cienki piskliwy głosik wrzeszczał coś w mojej głowie, ale jego słowa
zlewały się w całość i nie potrafiłem dosłyszeć choćby pojedynczych wyrazów.
Dopiero po chwili, gdy zamknąłem oczy próbując się opanować wszystko zrozumiałem. Powoli przywołałem jej obraz…
Faith stała przy skraju urwiska, czubki jej palców wystawały poza grunt.
Patrzyła w dół, podczas gdy jej drobną, bladą twarzyczkę owiewał chłodny zimowy wiatr tym samym rozwiewając jej kruczoczarne włosy. Nie widziałem łez na jej zaróżowionych policzkach, nie widziałem bólu w jej oczach. Spojrzenie miała puste, nieprzeniknione, a usta zaciśnięte w wąską linię, jakby w ogóle się nie bała.
Wiedziała, że się starałem, chciałem pomóc jej przetrwać, przekonać, że jest warta ocalenia. Teraz wiedziałem, o czym myślała…w ostatnich sekundach
życia Faith zastanawiała się, dlaczego nie postarałem się bardziej.

~*~ 
Witam serdecznie w ten sobotni wieczór ; ) 
Po długim namyśle, postanowiłam wystartować z nowym blogiem i 
mam nadzieję,że powyższy prolog zachęcił was do śledzenia losów moich nowych bohaterów. 
Zarówno z niecierpliwościom jak i nutą obawy czekam wasze opinie 
dotyczące powyższego tekstu i innych drobnostek dotyczących bloga ;)

Jeśli ktoś chce być informowany o nowych rozdziałach proszę o pozostawienie swoich numerów gg, twitterów, lub czego tam chcecie. 
Uprzedzam,że jeśli chodzi o twitter informuję ze swojego prywatnego 
konta @everyonelovekar ; ) 

I hope you like it
Kar.  

26 komentarzy:

  1. ślicznie piszesz. i cudowny prolog. ♥ możesz mnie informować i dać follow back. :) @aSwaggyKidrauhl

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudo o.o Naprawde wspaniały prolog, i bym chciała byc informowana o nowych rozdziałach :) Mój tt znasz ;p Tu Kinga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Reweeeeeeeeelka!!!!! dawno tak dobrego blogu nie czytałam MISTRZYNI :) czekam na kolejne odsłony !!! Ur the best

    OdpowiedzUsuń
  4. minęła dłuższa chwila nim przestałam podziwiać cudowny szablon i zaczęłam czytać prolog. cały tekst przeczytałam na jednym wdechu z zaciśniętymi pięściami. czułam, że łzy napływają mi do oczu, ale powstrzymałam je. tyle emocji ukazałaś w tym krótkim zlepku zdań, że aż nie mogę tego pojąć. wszystkie twoje opowiadania nosze w pamięci przez długi czas. z niecierpliwością czekam na dalsze losy. jestem ogromnie ciekawa. {fenetre-sombre}

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie piszesz, ale mam jedną uwagę. Lepsza byłaby czarna czcionka, bo wiesz trochę razi.. :( Co do tekstu to wciągający, wciągający i jeszcze raz wciągający :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne ... z niecierpliwością czekam na dalsze rozdziały .:)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! jeszcze nie spotkałam się z taką fabułą w opowiadaniu, co sprawia, że tym bardziej nie mogę się doczekać dalszych losów bohaterów. dawno nie czytałam niczego od Ciebie i stęskniłam się za Twoim stylem pisania, przyznam szczerze. opowiadanie zapowiada się obiecująco :)
    jak możesz informuj mnie na tt - @comeslullaby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się , na serio. Najlepszy prolog jaki czytałam. Opowiadanie na pewno będzie mistrzowskie. Jeśli możesz to mnie informuj na tt- @sexisexiSHAK :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się zajebiście. Ogólnie kocham czytać twoją twórczość. Jest inna...Taka...wciągająca ? Tak, to chyba dobre słowo. :]
    Jeśli możesz to informuj mnie na TT : @Kasia12345711

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakby Ci to powiedzieć.....GENIALNE !!!! Masz talent dziewczyno, nikt temu nie zaprzeczy. Piszesz świetnie, tak lekko,że strasznie przyjemnie się to czyta. A fabuła? z tego co przeczytałam w prologu to zapowiada się ciekawie. Jak na razie jest bardzo tajemniczo, uwielbiam takie początki <333 No i ZAJEBIŚCIE opisałaś uczucia jak sądzę Justina, tak realistycznie, że mogłam poczuć to co on. Już się zakochałam w Twoim blogu i na pewno zostanę tu na dłużej, już jestem Twoją fanką.
    Nie mogę się doczekać pierwszego rozdziału.
    POZDRAWIAM :****
    SEL_MY_ANGEL_
    P.S. Dziękuję za powiadomienie i gdybyś mogła to dalej mnie informować, mój twitter znasz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Car, odebrało mi mowę. Mówię to całkowicie szczerze. Genialny pomysł na opowiadanie a ostatnie słowa wbiły mnie w fotel. Bardzo realistycznie przedstawiłaś portret psychologiczny bohatera, super retardacja akcji - czas się dla mnie zatrzymał przez te opisy. Ukłony i brawa. Twoja najdojrzalsza praca :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedno wielkie wow, wygląd bloga jest świetny. Szablon - kawał dobrej roboty. Co do tekstu, nie umiem nic innego napisać, poza tym, że bardzo mi się podobał. Te kilkanaście wersów wywołało tyle emocji, a to dopiero prolog, początek historii. Nie mogę się doczekać dalszych losów bohaterów. Z niecierpliwością czekam na kolejny rodział i mam nadzieję, że będziesz mogła informować mnie o nowych. Mój twitter @dajmibit, poważnie, świetnie piszesz. :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. jej nieźle się zapowiada..wciągnęło mnie już na samym początku ! Ile emocji... !
    Nie moge się doczekac na 1 rozdział i tak chce być informowana! <3

    @alexxys96

    OdpowiedzUsuń
  14. No super się zapowiada i cała obsada jest niezła. Jeśli możesz to informuj mnie na twiterze @Annie21S o nowych rozdziałach. Super jestem pod wielkim wrażeniem. Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialnee *_* bardzo mi sie podoba <33



    @iTweetedJustin

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem pod wielkim wrażeniem!
    Bardzo cieszę się, że postanowiłaś założyć tego bloga, ponieważ jak pewnie wiesz jestem fanką wszystkiego co piszesz. Prolog jest tajemniczy, tym bardziej zachęcający do dalszego czytania. Masz niezwykły talent i proszę nie zmarnuj tego. Informuj mnie na tt: @ThisIsTheSwagie.
    Wiem, że to nie będzie kolejna słodka historia o miłości. Uwielbiam cię, bo w każdej Twojej pracy jest zawarta jakaś myśl, jakiś morał. Niecierpliwie czekam na kolejny.
    Pozdrawiam i życzę weny.

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie się zapowiada! ;)) proszę, informuj mnie o następnych na tt @believerr97
    Pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały prolog, aż chcę dowiedzieć się więcej, czemu Faith tak skończyła, co było w liście...
    Szata graficzna bloga równiesz mi się podoba, w szczególności idealny nagłówek. Kolory są dobrze dobrane, przez co przyjemnie to wszystko wygląda.
    Czekam na rozdział pierwszy. ;)
    Czy mogłabyś mnie informować na twitterze (@anaaneta_)

    OdpowiedzUsuń
  19. Slicznie i mega tajemniczy, ciekawy ii czekam na 1 rozdzial ! :)) :* @seciute

    OdpowiedzUsuń
  20. jak cudny.!!! będę czytała dalej.! informuj mnie o nowych rozdziałach mój TT to: @Horan_Paradise :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Super się zapowiada. Czekam na 1 rozdział! :) <3
    Aww i wgl ten wygląd.. boski! :) Możesz mnie informować o nowych rozdziałach? mój tt : @kidrauhlovely

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały <33 Ciekawie się zapowiada. Nie mogę się doczekać co tu się wydarzy. Zaintrygowałaś mnie tym prologiem. Muszę przyznać, że czytając miałam łzy w oczach. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Ślicznie ci to wyszło :) Kocham to co piszesz, dlatego też mam zamiar czytać tego bloga i sądzę, że tego nie pożałuję ;3 Możesz mnie informować na tt: @BieberMyHun :} Weny życzę i do następnej notki ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. wow! świetny prolog. myślę że to będzie super opowiadanie :) informuj mnie o nowych rozdziałach :) @swaggyjusteen

    OdpowiedzUsuń
  24. właśnie zaczynam czytać tego bloga, jest świetny, nie wiem tylko, dlaczego rubryka na tekst jest nierówna.. może to tylko tak u mnie ? xD Bardzo chciałabym, żebyś mnie informowała o nowych rozdziałach. <3

    @FleeingDolphin

    http://itwasjustamoment.blogspot.com/

    P.S. Jakbyś usunęła weryfikację obrazkową z komentarzy byłoby o wiele wygodniej. :)

    OdpowiedzUsuń